Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

zondag 14 april 2013

Opgeleukte lunchzak

Goedemiddag allemaal :-),

Gisteren zijn manlief en ik heerlijk een middagje naar Doe@ding geweest en het was echt supergezellig!!
Ik heb heerlijk gekletst, gestruind en geshopt natuurlijk ;-).

We waren in de namiddag weer thuis en na het avondeten had ik enorme zin om met wat spulletjes aan de slag te gaan, die ik 's middags had "gescoord" :-p.

Ik heb een paperbag (lunchzak) opgeleukt en dit issum geworden : 


Het papier, dat ik heb gebruikt, is van The Scrap Cake, de "Spring Awakening" collectie.


De takjes zijn gemaakt met een stans van Memory Box, de "Fresh Foliage" MB98502


Doordat je de onderkant van de lunchzak naar boven toe vouwt, onstaat er een pocket en hierin heb ik een tag gemaakt om een persoonlijke boodschap op te schrijven. 


De vlinders, de bloemen met pareltjes en de grotere rozen komen bij Doe@ding vandaan en de grote roze bloem met witte roos in het midden op de tag heb ik zelf gemaakt.


Dank je wel voor het langskomen en nog een heel fijne zondag verder!! :o) 

Liefs, Leonie.

15 opmerkingen:

  1. Super mooi Leonie! Ik hou wel van die romantische stijl. Heerlijk die mooie zachte kleuren. Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig Leonie! Ik hou ook echt van die zoete kleurtjes. En wat ben je super creatief. Vind het een plaatje om te zien.
    lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend gemaakt en een mooie romantische uitstraling. Ik hou wel van de kleurtjes hoor. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden Leonie! Heel romantisch, prachtig papier!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zo'n gepimpte broodzak met prachtige bloemen!
    een plaatje om te zien zeg.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat mooi, prachtige details en prachtig papier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh wowww Leonie,wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Vind dat papier zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie super
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whooow hier heb ik geen woorden voor

    super super mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig mooi Leonie.
    Echt schitterend mooi.
    Heel lief van kleur.

    Lieve Leonie
    Door omstandigheden zal Ik het bloggen moeten minderen.
    Ik reageerde dagelijks,maar dat is niet meer mogelijk.
    Ik blijf wel van Je blog genieten,maar zal zo nu en dan een reactie achter laten.
    Vragen en belangstelling mag altijd,zie mail adres.

    Liefs en groetjes Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Mooi van kleur ook.
    Leuk om je nog even gezien te hebben, ook al was het maar kort. Moest ook weg, mijn man zat te wachten in de auto.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat heb je dit prachtig gemaakt Leonie, mooie kleuren en de bloemen zijn weer gewldig mooi.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi Leonie in die zachte pasteltintjes,ik heb zitten genieten van je "opgeleukte lunchzak"het is gewoon een cadeautje! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er superleuk uit,net als die van mij.
    Leuk elkaar ook weer gesproken te hebben.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Leonie, via,via op je blog terecht gekomen. Wauw wat een schitterende creaties maak je zeg! Ben er weg van en je hebt er weer een volger bij hoor!

    Lieve groetjes,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen